En ny kategori?

Sitter och dricker avslagen Pepsi. Det är underskattat, helt klart.
Avslagen ljummen cola är det bästa.

Får besök senare, så jag borde fixa undan lite saker.

Jo, på tal om det förresten, min feng shui-utrensning går ganska bra. Idag har jag städat undan i städskåpen(hur sjukt lät inte det?) och köpt en verktygslåda där jag har sorterat alla mina verktyg. Skönt att ha ordning där!
Klädkammaren har jag dock inte ens rört hittils... :S

Jag har kommit på en ny kategori som jag tror att jag ska lägga till. En där jag tipsar om budget- och lyx-produkter i en viss kategori, t.ex. mascaror, peelingcremer, hudkrämer mm. Jag tycker att sånt är kul, och dessutom är jag bra på att köpa på mig och testa sånna saker.
Så varför inte dela med sig av sina erfarenheter?



Kommentarer
Postat av: Malin

mums med pepsi. :) ska nog gå o köpa

Postat av: L8

Yes! Mycket bättre än all annan cola, vad än folk säger. :P

2007-08-26 @ 18:11:34
URL: http://kamphund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback