Girlfriend in a coma

Ska fortsätta min "höststädning" nu. Ni vet, fönsterputsning, extrem rengöring av golv, dammtorkning, byte av gardiner osv. Lika bra att starta i tid tycker jag. Innan julstädningen kommer. ;P

Men jag blev lite i koma efter suringen. Vet att jag inte borde äta surströmmning, för jag mår alltid dåligt efteråt. Får ont i magen och sån skit. Men ändå, jag kan inte motstå, och det är oftast bara en gång per år också.

Ja, och sen ikväll kommer toyboyen på återbesök. Får se vad vi hittar på då. Dessvärre har jag tvättid. Damn!
Men, men...det får lov att ordna sig.. ;)





"Friends say it's fine, friends say it's good,
Everybody says it's just like rock'n roll
"


Kommentarer
Postat av: Terjekarolina

Perfect site, i like it!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback