Han var visst 19...

Hade en trevlig kväll igår.
(Även fast han visst var 19, och inte 18... :P)

Det visade sig att han är en lika stort fan av maffiafilmer som jag är, vilket är helt jävla perfekt, så vi såg min all time favourite Maffiabröder. Jag vet, det är sjukt, men jag kan se den hur många gånger som helst!

Blev lite sugen på pasta efter den, så vi lagade lite pasta med pesto. Superenkelt! Men vet ni en till bra sak, han kan laga mat också. Det trodde jag inga killar i den åldern kunde. :P

Mat, en del goda drinkar och allmänt mysig stämning.
Sen säger jag inget mer än att det blev en riktigt trevlig kväll! ;)

Vi ska nog ses ikväll också...innan han åker tillbaka till Umeå imorrn.
Nice. ;D


Men först blir det surströmming hos pappa. Nice det med! :)
Men härlig andedräkt man får... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback