I'd be safe and warm if I was in L.A.

Tror att de flesta bloggar jag har läst idag har förbannat sig över hur fucking kallt det är.

Det är jävligt kallt i min lägenhet med. Det är alltid så kallt och rått inne den här årstiden. Kanske beror det på att man inte är van vid kylan(fast efter den här sommaren borde jag vara det...) eller så är det för att ingen har slagit på elementen än, så huset är inte ett dugg uppvärmt.

Hemskt är det i alla fall!

Därför ska jag gå ut och sortera massor av skräp, boka tvättid och fixa i förrådet på gården. Dvs, vara där det är ännu kallare och jävligare. Bara för att härda mig själv och för att sedan få känna hur skönt det är att krypa upp under en filt i soffan med största koppen kaffe och nya Elle Interiör. Vardagslyx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback