It's all about the cool stuff

Idag är jag ledig och fri. Yippie!
Skönt som attan i alla fall!


Har ändå en del att syssla med. Det gamla vanliga på lediga dagar you know, städa, fixa hemma och tvätta.
Hade till och med tänkt vara så kreativ att jag ska sätta upp min nya hallampa och måla klart hyllan till köket. Dessutom har jag nu i mina ägor den absolut coolaste symaskinen of all time. Snygg som satan är den åtminstone. Sen att jag inte vet hur den fungerar, det är en annan femma. ;P
Men förstår jag hur man gör med den så ska jag nog sy lite också. Köpte turkos sammet igår som jag hade tänkt göra en grej med i klädkammaren. Blir nice tror jag.
Har hittat ett annat underbart tyg också, som jag verkligen vill ha. Saken är bara den att jag vet inte alls  till vad jag ska ha det. Hm.. :/


Tänkte hinna med en sväng på stan också. Det är en klassiker.
Och så måste jag ju in på den satans arbetsförmedlingen, trots att jag har jobb... Det suger!



image499

Min nya darling.
Snygg va?

image498

Kommentarer
Postat av: Birgerselina

I like your website. Good job.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback