Jag är officiellt pensionär

Jag är trött som stryk.
Trött efter en tre timmars arbetsdag. Haha...vilket jävla skämt jag är!
Det går bara utför.


Orkade dock laga middag. Helstekt oxkött med potatisgratäng och min underbara rödvinssås gjord på världens godaste sky.
När jag väl lagar mat så ska det va!
Bjöd också över pappa då det blev lite väl mycket mat, för jag vet att han kan äta. ;P
Hade tänkt att laga maten redan igår, men då kom jag på att hey, systemet är stängt och jag har inget rödvin hemma. Jävla svenneland!

Dock hände en tragisk sak då jag skulle förbi systemet idag istället. Jag behövde inte visa leg! Nu är jag alltså officiellt gammal, och vet ni hur hemskt det är? Långvården nästa...
Men han i kassa trodde förmodligen att jag var nån gammal pundare, för vem besöker annars bolaget före tolv en måndag?

Fick också med mig lite cider som jag sitter och sippar nu.
Ett tips, köp aldrig astrakancider, eller vad fan det heter. Det smakar i alla fallsom blaskigt vitt vin. BLÄ!
Krusbär är bättre.

Hårinpackning nu tror jag. Det är mitt svintohår i stort behov av.


image488

Någonstans i vårt långa land. Jag har ingen aning om var.

Kommentarer
Postat av: Hells Kitchen

good job please keep on the good work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback