Jag går i hus-tankar

Som jag trodde blev 40-årskalaset lite småtrist.
Alltså, ingenting emot värdinnan(min kusin), hon gjorde ett bra jobb, det är ju inte hennes fel att jag aldrig kommer att kunna känna mig som en del av den släkten. Våran familj har alltid liksom varit svarta fåret, hela familjen.

Men förutom det var det en ganska så trevlig afton. Gott fika(massor av fika) och så fick jag ju träffa henne + min andra kusin. Jag gillar dem i alla fall. :)
Sen hade de världens sötaste kanin också. Fast det är konstigt med kaniner, de pratar ju inte.


Jag som alltid har sagt att jag aldrig ska bo i hus blev chockad själv igår när jag kom fram till hur underbart fint hus kusinen har. Det är helt jävla perfekt!
Öppen planlösning, ett underbart stort kök, ljust, fin trädgård och det känns inte alls "bushigt" där, även fast det ligger utanför stan. Sen kom jag och mamma på att de har ett väldigt bra hus enligt feng shui också. Vi som är helt hooked på det nu. :P

Skulle jag hittat ett sånt hus och en händig man, så skulle jag faktiskt kunna tänk mig att bo i hus. :)

Kommentarer
Postat av: Tagelily

Congratulations on a job well done. Thanks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback