Jag ska supa honom redlös helt enkelt!

Timmarna på jobbet gick fort trots allt. Vet inte hur, men de bara försvann.

Direkt efter jobbet åkte jag och brorsan till farmor på middag. Träffar henne alltför sällan, trots att hon inte alls bor långt ifrån. Lite trist faktiskt. :/
Men nu fick jag äta hennes goda kotletter. De är supermöra och gott kryddade. I like!
Lite synd bara att jag fortfarande hade ont i magen och mådde illa. Men det får man ta...


Sitter och väntar på
mitt lilla lamm nu, haha...
Ska möta upp honom om inte alltför länge.
Men ärligt, jag har inte ens hittat på något vettigt att göra. Är sämst på sånt där. Fast jag antar att alla tonårskillar(skrev jag verkligen det ordet...) gillar att dricka alkohol. Och alkohol har jag ju gott om. :P Mitt mål är alltså att supa honom redlös, fast utan att han däckar. Good luck...

Ett problem återstår bara. Har lovat att skjutsa pappa och Ewa till nåt uteställe ikväll. Vad ska jag då göra av honom? Antar att jag får lämna honom i min soffa, och hoppas att han sitter kvar där när jag är tillbaka. ;S


image513


Kommentarer
Postat av: Mari

Oohh..fin bild! =D
Hur gick det med pojken då? ;)

2007-08-19 @ 10:58:42
Postat av: L8

Jorå, det gick väl fint. ;)

Postat av: Bredekristina

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2008-09-26 @ 13:57:57
URL: http://bredekristina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback