Just another love-story

Jag blir alltid "kär" så fort jag åker på festivaler eller konserter. Och idag började jag tänka på en kärlek jag hittade på Iron Maiden-konserten ifjol.

Killen heter Paolo Gregoletto och spelar bas i Trivium som var förband till Maiden då.

Jag vet inte varför, men jag tycker oftast bäst om basister. Det tråkigaste instrumentet enligt många, men kanske det sexigaste?
Jag kan jämföra det med hockey. Trummisen är målvakt, gitarristen/gitarristerna är forwards, sångaren är center och basisten är back. Jag gillar backar bäst också. Det måste finnas en koppling. ;)

Förutom att han är riktigt läcker i övrigt, så har Paolo dessutom helt underbart hår som fascinerade mig under hela deras framträdanden. Jag är om inte inte(?!) visste det besatt av hår...
Fick också veta att han är -85:a. Trodde att han var äldre. Rockmusiker borde vara äldre. -85:a, då är man ju typ Jimmy Jansson. :S



image496

Han den lille med fina lockar är Paolo.
Mörka lockar är som sagt en favorit på killar... ;)

image497


Kommentarer
Postat av: Anonym

he's smokin hot!

Postat av: Tommylinnea

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2009-08-25 @ 09:13:14
URL: http://tommylinnea.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback