Lancering i september

Det verkar som att Thåström txtr - 1977-2007 kommer att släppas in samband med bokmässan i Göteborg nu i september.

Där kommer inte jag att vara, men jag kommer definitivt att köpa boken!

Den kommer att innehålla alla Thåströms texter(därav namnet) från tidiga Ebba Grön till dagens projekt Sällskapet. I boken finns även tidigare opublicerade bilder och andra yummie saker för oss fanatiska fans. Jag längtar redan!

Och tänk sedan så snygg den blir att ställa fram bredvid med Pete Doherty boken. ;P


image509




(Insåg just när jag sökte boken om Pete på Adlibris att det finns flera böcker om/av honom. Det trodde jag aldrig...)



Kommentarer
Postat av: Tiniusvilje

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback