Lördagsshopping

Tillbaka från stan nu.

Har mest bara köpt nödvändiga saker. Som en hylla till köket, en ny såg, stiftpennor, en grej till badrummet mm. Tittade också på en lampa till vardagsrummet. Hatar golvlampan jag har där nu. Dessutom låter den skumt.

Hittade en fin skinnjacka också. Den finaste hittils. Men tyvärr fanns den bara kvar i fel storlekar. Damn!

Så för att trösta mig själv lite så köpte jag ett funkigt linne på HM. (Funkigt? Vad är det?) Trots att jag har lovat mig själv att sluta köpa så mycket crapiga lågbudget-kläder som håller två tvättar. Men, det var så fint att jag inte kunde stå emot. :P


image522

Linnet, liggandes på en köksbänk. Normalt...



Snart ska jag till mamma och käka lasagne. Mums!

Kommentarer
Postat av: Askalicia

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback