Nytt schema

Har fått ett nytt schema på jobbet från och med vecka 37.
För min del verkar det riktigt bra i dagsläget.

Jag jobbar bara tre dagar i veckan, alla veckor. Dessa är dessutom oftast i följd, vilket också betyder att de lediga dagarna är i följd.
Jobbar varannan lördag, och är alltid ledig söndag och måndag. Dvs, jag kan festa vilken lördag jag vill, och varken behöva vara orolig för att vara bakis på jobbet på söndag eller känna att helgen försvann direkt, då jag ju är ledig måndag också.
Börjar aldrig före tio på morgonen.
Och vet ni vad det bästa av allt är? Har en långhelg(fredag till måndag) i månaden, och en ännu längre helg då jag är ledig från 17.00 på fredag till 11.45 nästa tordag.

Det ni, det kallar jag ett helt ok schema. :)

Kommentarer
Postat av: Turnersurveys

I love guest books, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback