Och jag har bilder av dig kvar, alla partyn och bakfylledar

Ungefär så här kände jag mig när jag skulle fixa till mig i morse. Fast jag rakar mig inte då. :P





Toyboyen har begett sig hemåt. Och jag sitter här och väntar på att få fara till jobbet.

Ja, jag väntar faktiskt... Det är på tok för mycket att tänka på just nu. Så mycket att jag inte orkar med att vara med mig själv. Måste få tankarna på annat.

Jag tänker på gamla saker. Mitt "tidigare" liv. Har kommit upp mycket sånt i helgen.
Vill bara lämna allt bakom mig och gå framåt, men det är svårt. Speciellt då jag verkligen saknar delar av det...

Men jag måste verkligen få tacka toyboy för en underbar helg. Har haft supertrevligt tillsammans! :)

Kommentarer
Postat av: Monacocelebrity

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback