Snyggt från Fred Perry

Jag har funderat på(och behövt) en weekend-bag ett bra tag nu. Dessvärre har jag aldrig hittat någon riktigt bra. Men idag sprang jag faktiskt på två som såg rätt okej ut på MQ.

Närmare bestämt dessa två från Fred Perry:


image535


image536



De ser väldigt plastiga ut på bilderna, men kändes riktigt bra i verkligheten.

Båda är ungefär lika stora, och det skiljer bara 100:- i pris(den bruna är dyrare).

Så frågan är alltså, om jag ska köpa någon av dem, vilken ska jag då ta?



Kommentarer
Postat av: Erika

den svarta tyckte jag var finare! :)

2007-08-31 @ 14:30:37
Postat av: L8

Jo, jag lutar också åt det hållet. Men samtidigt kändes kvaliteten på den bruna bättre, trots att det var samma material. Hm..skumt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback