Sporadisk sömn och uttråkning

Efter en natt med väldigt sporadisk sömn, eller mer eller mindre igen sömn pga nacken, så ringde jag och sjukskrev mig idag.
Måste ev dit och jobba några timmar ikväll, men bättre det än hela dagen.


Skulle gärna gå på stan en sväng också. Men det känns ju inte riktigt rätt då man är sjukskriven. Skulle säkert ändå inte palla med någon längre stund. Men måste jag ut och jobba ikväll så hinner jag åtminstone springa de viktigaste ärendena.
Borde handla mat också. Har fan inte ens en liter mjölk i kylen.


Nåt måste jag ändå hitta på idag, trots att jag är "sjuk", för jag är ju egentligen inte sjuk, har bara ont och är trött. Sjuk är man om man har feber, magsjuka eller nåt sånt.
Nåt inte alltför ansträngande.
Några förslag?

Kommentarer
Postat av: Karin

mm vet den här har jag sökt efter länge.. sa bara klick! Zara i sthlm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback