The fucking list!

Jag har gjort en lista på saker som ska göras hemma. För varje sak jag gör så stryker jag över den.
Den här listan resulterar i både en viss ångest över att göra sakerna, men också en lättnad efter varje utförd sak.
Helst ska allt göras den här veckan.


Idag resulterade listan även i en anna sak när jag städade hallen, nämligen ren skräck!
För vad bodde där nere? Jo, en äcklig jävla spindel!
Ni vet en sån där med en kropp som en ärta och ben långa som tandpetare. Snabba som satan är de också.
Jag höll seriöst på att dö då den sprang fram framför mina fötter!

Höll just på att dammsuga, men vågade inte dammsuga in den, för jag fick för mig att den skulle föda massa ungar i dammsugspåsen som sedan skulle förpesta hela min lägenhet. Föste istället ut den med dammsugaremunstycket och hoppas på att den, eller någon släkting till den aldrig återvänder!
Spindlar är verkligen en av mina största fobier, och det kryder fortfarande i kroppen när jag tänker på den. Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback