Tråkigt, trist och blä!

Jag är så less, så less, så less.
Varför ska jag lida av ständig rastlöshet?

Det kliar redan i fingrarna att få resa bort någonstans, och jag har inte ens varit hemma i fyra dagar än. Jag pallar inte att stå still.
Dessutom känns det riktigt hemsk att inte ens ha en resa inplanerat nu.

Sommaren är slut. Planerna är slut.
Nu väntar bara en lång, grå och trist höst. Och efter det en ännu längre, gråare och tristare vinter.
Jag hatar vintern! Kylan är det värsta.
Men Skellefteå är alltid kallt, oavsett årstid.
Trålig stad. Mestadels puckade och otrevliga människor. Och ingenting vettigt att göra.

Det här var inte vad jag hade planerat.
Inte alls faktiskt.
Men är det här ödet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback