Tre timmar

Ska iväg och jobba tre timmar idag.
Känns sjukt opeppat, trots att det är just tre timmar bara...
Men som sagt, jag har blivit enormt lat med åren. Trodde inte att det kunde vara så, men min arbetsmoral blir bara sämre ju äldre jag blir. Haha...
Trodde att det skulle vara tvärt om.


Jag måste bada innan sommaren är helt slut.
Har inte hunnit med ett enda dopp än i år.
Men ikväll kanske?
Vi får se. Beror på om jag orkar(latheten slår till igen...) och om nån hänger på. Men jag vet fan inte ens om det är varmt i vattnet. :S


Ska skriva om Stones sen.
Hinner och känner inte för det just nu.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ciao, det här är Lotta, jag som kommenterade våra likheter på din blogg för några veckor sedan. Är nyfiken på vad du tyckte om Stones-konserten. Förutom den intensiva väntan, som jag inte uppskattade, var jag störtnöjd. Mick Jagger, my God, hur sjutton kan mannen fortfarande orka rocka järnet? Och visst,Keith såg trött ut, men jag tyckte verkligen inte att det var så illa som vissa kvällstidningar basunerade ut. Jag håller snarare med GP och SVD som gav konserten en fyra. Om jag hade haft tid hade jag gärna åkt och sett dem i Köpenhamn och Oslo också.

2007-08-06 @ 17:12:10
Postat av: L8

Jag ska skriva om den...snart. Jag lovar! ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback