2007 och nyårslöften

2007 har inte varit ett speciellt bra eller händelserikt år, men en del saker har ändå hänt.

¤ Har bott i min lägenhet ett år. Och renoverat en del.
¤ Jag har fått ett vikariat, och blivit arbetslös igen.
¤ Jag har haft ett annat jobb...i en dag.
¤ Började blogga.
¤ Jag har vart singel the whole year.
¤ Pappa har flyttat till en annan hood.
¤ Jag har blivit brunett igen och skippat mitt fake-blonda hår.
¤ Jag har blivit sambo med Sven.
¤ Levde ett hektiskt festivalliv under tre dagar på Peace & Love.
¤ Jag har lärt mig äta kött som inte är helt genomstekt.
¤ Jag har för första gången skaffat mig en yngre.
¤ Såg Rolling Stones live i Göteborg...
...och har snubblat och stukat foten mitt i centala Göteborg.
¤ Jag fyllde 21 och kan i och med det dömas till livstid.
¤ Jag har faktiskt gillat en hel del musik som skapats och vidgat mina musikvyer.
¤ Har varit i Finland hos min släkt, som alla andra år...
...men de har hälsat på i Sverige för första gången.
¤ Blev besatt av Andra avenyn
¤ Var i Stockholm med brorsan och hans kompis och stalkade Josef Fares, bland annat.
¤ Sa upp bekantskaper som inte ger mig någonting positivt.



 

image714


Nyårslöften då?


Det vanliga, att tjäna mer pengar än föregående år.
Fortsätta vara livsnjutare.
Lära mig mer om saker som intresserar mig.
Kanske försöka äta lite nyttigare.
Men också festa mer.
Gå på mer konserter och kanske även nåt annat sportevenemang än hockey.

Sånt som är mer roligt och givande än krävande helt enkelt.
Varför lida om man bara får ett liv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback