21

Snabbkaffe is not the shit! Men jag orkade inte fixa riktigt kaffe så det fick bli det i alla fall. Lat som jag är... :P
Kanske dämpar det värsta koffein-abstinensen i alla fall, även fast jag får för mig att snabbkaffe inte innehåller koffein...


Börjat två idag, men vi har kvällsöppet till 21 så det känns lite tärt. Speciellt då det är Betnér på femman samma tid. Lär ju knappast hinna hem och se det. :( "Inget är heligt" var en förbannat bra show, så det känns verkligen som nåt som är värt att se. Får försöka tajma in reprisen imorrn istället.


Jag hatar opersonliga julklappar som man bara köper för att man "måste", därför köpte jag ingen klapp till toy. Han får ett egentillverkat presentkort istället. På vad? Det tänker jag fan inte avslöja... ;P
Jag är däremot jävligt nervös för vad det är i hans paket till mig. Kan det inte bli julafton nu så jag får öppna det? Haha...jag är som småbarn ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback