Årets första (och kanske bästa?) julklapp

Idag fick jag årets första julklapp.

När jag kom hem från jobbet, trött, frusen och slutkörd, så möttes jag av en nystädad lägenhet. Disken var spårlöst försvunnen, tvätten var bortplockad, förmodligen var det inte ens en dammråtta i något hörn och det var stearinljus tända överallt.
Soft musik från stereon, mysstämning och en het toyboy med extra allt.

I det ögonblicket smalt mitt hjärta totalt.
Det var bland det mysigaste och hetaste jag någonsin varit med om. Visste jag inte bättre skulle jag tro att han var värsta latino-lovern. Haha...

Verkligen jättegulligt av honom, och jag hoppas verkligen att han förstår hur mycket jag uppskattade en sån avslutning på arbetsdagen. He sure knows how to push the buttons! ;)
Han kan sin grej när det kommer till tjejer helt enkelt.

Blev bara lite förbannad på en sak...
Han berättade att han varit ut på lite ärenden med sin brorsa i morse. Och då sa jag att det ju är tur att hans brorsa har körkort och bil så att han kan åka med honom ibland. Vet ni vad han svarar? Jo att hans brorsa inte alls har körkort, men han kör ändå. What?! Jag vill ju inte att han ska dö i en trafikolycka bara för att han ska fixa en överraskning till mig. Väntade bara på att han skulle säga att han inte hade bil heller, utan att den var stulen. Skulle inte förvåna mig...
Fast skit i det nu. Det var verkligen en trevlig överraskning och julklapp!
(Och egentligen var det ju nästan ännu gulligare att han "offrade sitt liv" för att ge mig en mysig dag... :P)


image692

Min julklapp...typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback