Avreagera sig lite

Jag vill verkligen inte jobba imorrn.
Jag får ångest!
Kan vi inte bara skippa mellandagsrean? Snälla?

Varför ska folk vara så snåla?

Visst, jag handlar saker på rea ibland. Men då är det antingen saker som jag sett på länge, men var för dyra till ordinarie pris. Eller dyra saker med bra kvalitet. Eller festkläder som jag kommer att använda en gång.
Jag köper fan inte tio toppar som är för små och blir skeva efter en tvätt, klänningar jag aldrig kommer att ha eller skor som klämmer.

Dessutom blev jag lite sur på min farmor idag. Hon klagade på att nån i hennes hus hade tvättat igår, "på självaste julafton".
Ja, so what?
Jag dammsög.
Dessutom firar inte alla jul, god damn it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback