Bitterf*ttan strikes again

Blev lite film och massa sällskapsspel ikväll. Kan väl erkänna att jag är lite svensson då, men bara lite... ;P

Däremot fick jag veta att jag är jävligt ilsk och bitter. En surf*tta med andra ord.
Men jag kan väl inte rå för att jag tycker att Jim Carrey är en tönt och en usel skådis, att julmusik suger balle, att Findus(eller nåt sånt...) fakekebab är äcklig och att tomtemasker inte har nåt i porrfilmeratt göra.
Ja, sen är det ju det vanliga dravlet om Carola, svenssons julstress, att sprit ska drickas ren och att Linda Rosing kan dra en påse över skallen och skaffa ett jobb.
På min front intet nytt...

Min räddning blev dock Magnus Betnér. Reprisen på "Inget är heligt" gav mig känslan av att jag inte är den enda bittra cynikern i denna värld.

Skönt. Han kan det där han med.
Men vi gillar saker också. Allt är inte negativt.
Just in case you didn't know...

Kommentarer
Postat av: Stefanmelissa

A exceptional happy site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback