Dagens...

...känsla: Trött, men småglad och lite förväntansfull
...sysselsättning: Jobb
...motto: Only God can judge...haha...nä, jag vet inte alls
...mat: Ingen so far, men pasta skulle jag tro
...dryck: Kardemummakaffe nu och glögg ikväll skulle jag tro
...nöje: Hockey på tv
...bästa: Mina ögonfransar looks great!
...sämsta: Julmusik och att överklagan inte godkändes
...längtan: Snacka med toy. Var ett tag sedan...
...musik: Not in love - Enrique Iglesias




"I'm not in love
It's just a phase that I'm going through
I'm always looking for something new
But don't go running away"



Kommentarer
Postat av: Fridah Reinholdsson

ha en jättemysig dag :)

Postat av: Fridah

** ooh:D nice =):)

2007-12-18 @ 10:44:44
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Ibrahimfanny

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2008-12-16 @ 08:35:22
URL: http://ibrahimfanny.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback