Det där klippet...

Jag hittade igen klippet med Shan. Och det här är fan pinsamt på riktigt, för när han beskriver hur det är när hans släkt åker och handlar så garvar jag ihjäl mig, för min mamma och mormor är precis likadana!

Idag på Willys är ett exempel. Vi köpte 30 förpackningar alaska pollock. 30 stycken!
Anledningen? Det var extrapris och det är i princip det enda mammas katt äter. Vi var in på Maxi och köpte billiga apelsiner också, 6.90 kg. Och på Blomsterlandet och köpte billiga hyacinter.
Det är inte normalt, jag vet, men det finns förmodligen ingen som lusläser reklamen noggrannare än min mamma.

Kolla klippet så förstår ni dealen.
Spela fram till 2.36 om ni inte orkar se hela...




Kommentarer
Postat av: Emma

haha,han är så jävla skön ju! =) älskar han. ha en mysig kväll!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback