Dreggla lite på mig

God morgon.
Idag är jag jättetrött. Som vanligt. Enda gånger jag inte är trött är sent på kvällen och nätterna. Fett nice...


Ska till tandläkaren alldeles snart. Om hon ska borra om funderar jag fan på att testa bedövningen den här gånger. Jag vill också leka dregglande och sluddrande mongo nångång. :P
Men förmodligen kommer kärringen att säga att lagningen är bra som den är, men då tänker jag i så fall byta tandläklare. Har aldrig gillat henne... *morr*


Efter det ska jag ut och handla med mamma och mormor. Mat och så.
Har egentligen inte ens råd med mat, men det skiter jag fan i. Imorrn får jag ju typ en hundring i lön så för timmarna jag gjorde på restaurangen förra månaden. Det får räcka till julmat i år.
Och på tal om shopping med mamma och mormor. Jag kom att tänka på en rolig stand-up-grej med Shan Atci när han snackar nåt om hur hans släkt shoppar. Haha...måste hitta igen det. För där är igenkänningsfaktorn hög. :P


Men ciao for now, och ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback