En massa klockslag

Försov mig idag.
Vaknade 7.45 när jag skulle börja 8.00. Bussen gick 7.50(okej, skulle ändå ha kommit nån minut försent men...) och nästa 8.20.
Kom i alla fall till jobbet 8.30.

Jag hatar verkligen att försova mig. Finns det något värre?
Hela dagen blir fel.

Väl på jobbet var jag jättetrött och hungrig.
Klämde i mig skräpmat till lunch. Vilket gjorde att jag blev ännu tröttare och fick ont i magen.

16.00 slutade jag. Innan bussresan hem sprang jag in på Ica och köpte kyckling och diverse onyttigheter. Bjöd brorsan på middag. Kyckling, ris och currysås, och glass till efterrätt.
Gott! :)
Vi lyssnade lite på Alice Cooper och skrattade åt människor som förtjänar(?) det.

Imorrn är det fest.
Och ikväll är det en soft kväll i soffan som gäller. Hade tänkt se Fight Club(inte filmen), men det verkar mest bara vara tungviktare. Gillar inte det. Det är så slött och segt. Snabba lättviktare är mycket roligare. :)
Äh, ser Mordkommissionen istället... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback