En riktig tjejkväll

Ibland känns det fruktansvärt skönt att vara singel.
Ikväll är en sån gång.

Jag har ätit en jättegod middag och druckit gott till, all by my self. Sen har jag legat länge i ett kokhett skumbad, rökt vattenpipa, druckit mig lite lullig och lyssnat på Amy Winehouse. (hey, hon är faktiskt pundarpolare/kk med Pete...) Smort in mig i passionsfruktsdoftande bodybutter och tagit på mig ett rent och lyxigt nattlinne.
Och nu sitter jag här med en alldeles för stor skål kolaglass och ska snart ringa ett late night call till min lilla toyboy.

Det kallar jag ett soft och skönt singelliv. Sånna kvällar funkar inte om man är sambo. Då får man knappast ha sin glass, sitt bad och sin vattenpipa för sig själv. (Och säkerligen ingen toyboy öberhuvudtaget...)


"Tell your boyfriend
Next time he around
To buy his own weed and don't wear my shit down...

...I'd rather have myself and smoke my homegrown
Its got me
addicted
Does more than any dick did. "


image713

Och så kan vi drömma om vad vi vill...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback