Ett litet impulsköp...

Jag och mamma var som sagt ut och kollade lite på möbler.
Hittade ingen bokhylla som föll mig direkt i smaken, men däremot slog jag till på en tv-bänk. Var ju egentligen inte tänkt att jag skulle köpa nåt alls, men nu råkade det bli så i alla fall.
Ett litet impulsköp bara...

Men jag behöver en ny tv-bänk, då den jag har nu egentligen är en stereobänk. Och i den nya bokhyllan rymms förmodligen inte stereon, vilket den gör i den nuvarande.

image711



Bilden gör den egentligen ingen rättvisa, utan den är (som vanligt) mycket snyggare i verkligheten.
Dessutom tror jag att den kommer att bli fin till soffbordet, som är i teak och svart. Har även pallar med svartklädda sitsar och träben. Och till den pianosvarta tvn kommer de högblanka lådorna att bli grymt snygga!

Däremot är leveranstiden minst 6-7 veckor...
Men jag har ju i och för sig inte hittat eller beställt någon bokyhylla än heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback