Ett skott i nacken, tack

Vaknade vid sju i morse av att mitt huvud höll på att sprängas. Gick upp och knarkade lite och somnade om. Sov typ en halvtimme innan jag vaknade igen. Den här gången av att jag var tvungen att spy. Hann som tur var till toan. Drack lite samarin, borstade tänderna och somnade om igen.
Det låter som att jag är jättebakis, men helt ärligt så drack jag inte ens en liten droppe igår, så det är omöjligt.
Nu mår jag dock lite bättre, men magen är konstig och jag har halsbränna.

Nej, jag är definitivt inte gravid. Men förmodligen har jag fått nån lindrigare form av magsjuka eller matförgiftning. Eventuellt beror det på att jag överdoserade smärtstillande igår pga migrän.

Ja, ja...det spelar ingen roll. Ska på jobbet snart och då har jag inte tänkt spy i alla fall.
Och jag hoppas verkligen att jag slipper julmusik. För hör jag Carola så finns risken för uppkastning faktiskt. Julmusik måste ju efter äcklig mat vara det värsta med julen. Usch!
Jag hoppas också på att jag får träffa nån trevlig stammis. Saknar vissa faktiskt. Men bara VISSA. Fast om jag skulle gissa så är det nog mest stressade julklappsinhandlare ute idag. *suck*


Och efter jobbet ska jag som sagt på middag hos pappa. Men just nu är jag verkligen inte sugen på mat i nån form. :/

Kommentarer
Postat av: Hallvardmaryam

I really enjoyed it. You have done a great job.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback