Ex-kex, pinsamma strul och en sugen amerikan

Idag efter jobbet så hann jag inom loppet av kanske sju minuter "träffa" fyra gamla ragg, flings, strul...kalla det vad ni vill. Men helt enkelt killar som jag antingen flirtat med, dejtat, strulat med eller bara varit allmänt småkär i.
Och alla fyra var ute och shoppade med sina flickvänner. Haha....ödets ironi or what?
Inte för att jag direkt vill ha nån av dem idag, men ändå, det var rätt så komiskt.

Ännu värre blev det när jag kom hem och satt mig vid datorn. Kollade som vanligt igenom inboxen först. Reklam, erbujdanden, lediga tjänster osv. Inget direkt intressant...förrän jag såg en bekant mailadress som jag inte direkt kunde koppla vems det var.
Öppnade mailet och läste.
Det var en julhälsning kombinerat med ett "how are you?", "what are doing?", "I'm going to visit Sweden soon"-mail från en kille vid namn Mark som jag dejtade när han jobbade en period i Sverige för ja, jag vet inte exakt, men nåt år sedan måste det väl vara nu. Nu skulle han alltså tillbaka hit och då tyckte han tydligen att det var lägligt att maila mig. Hm...
Kul att han kom ihåg mig, men det var rätt komiskt att jag hade fått mailet efter jag sett de där fyra killarna på stan innan. Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback