Filmkväll

Blev en riktig filmkväll ikväll. Red Eye, nyaste American Pie och diverse snuttar ur andra filmer. Ja, och sen såg vi världens starkaste man på Eurosport och arabiska musikvideos. Don't even ask...
So not my style egentligen. Är verkligen ingen film-människa, men jag måste erkänna att det var riktigt soft i alla fall. Kanske borde jag börja se mer på film...
Fast helt ärligt så är ju Gudfadern, Scarface, Maffiabröder och liknande mer min stil. Maffia- och gangsterfilmer helt enkelt.

Men jag måste erkänna att jag diggade Cillian Murphy i Red Eye. Han var lite rysk-maffia-spion-yrkesmördar-het. Stenhård och iskall. Totally my type! Hehe...
Fast han är irländare på riktigt...tror jag.
Riktigt läskig hur som helst.


image695


Nu antar jag att jag borde försöka sova. Ska jobba imorrn så.

Kommentarer
Postat av: Charming man

Godnatt, sov gott.

Postat av: Justinveronika

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2009-03-19 @ 10:50:07
URL: http://justinveronika.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback