Förlåt för min dåliga humor

Ursäkta att jag är lite rå och okänslig ibland. Men man måste få se det komiska i tragiska situationer också. Annars går man under tror jag.

Som när jag läste om ett
misstänkt mord på Hisingen idag.
En man har hittats död och förmodligen mördad med brännskador i ansiktet mitt på Ångpannegatan. Alltså, brännskador på just Ångpannegatan. Det var så tragikomiskt att i alla fall jag började småle lite.
Men jag har förmodligen Sveriges konstigaste (och sämsta) humor också...

Det är jättetragiskt både för honom och hans anhöriga, och det är hemskt med all gängbrottslighet. Det måste jag ändå få säga. Jag är inte helt känslokall.

Dessutom har jag noll positiva erfarenheter av Hisingen. Där har jag hamnat i skummaste bostadsområdet, missat spårvagnen flera gånger och blivit avstulen min väska(som nån underbar själ ändå lämnade tillbaka sen). Men det är säkert som med A-torp, de som bor där trivs, och de som inte bor där vet ingenting om hur det egentligen är. Och det är säkert fint på sina ställen. För jag har ju verkligen inte sett hela ön. 
Helt appropå ingenting...

image681


Kommentarer
Postat av: Anonym

tragiskt.

Postat av: felicia

man ska alltid se det komiska. och där hittade du en ruulig en ;P

2007-12-06 @ 12:50:13
URL: http://fgj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback