Gay-action, groupie-sex och en allmänt brunstig tjej

Jag blev ärligt talat lite besviken att det inte blev nån gay-action i kvällens Andra avenyn. Jag hade ju en yttepytte-liten förhoppning om att det skulle bli nåt mellan Kim och Hamza efter att ha sett smygtittarna. Eller egentligen visste jag väl att det handlade om att Hamza ville få ut någon form av infomartion om Tony, men ändå...lite måste man ju frå fantisera och drömma. ;)
Behöver jag förresten säga att jag är lite av ett hardcore-fan? Förmodligen inte... Vänta bara, snart kommer jag säkert att börja stalka nån och bli groupie också. :P

Trots bristen på bögsex så tycker jag ändå att Hamza är förbannat het! Hans armar, lite farliga och arga blick,  läppar, ansiktsdrag, ben, händer och ja, namnet är fan hett det med. Även fast han heter Mohammed i verkligheten, men det behöver vi ju inte bry oss om nu. :P Sen syns det ju att han har bra hår också, trots hans rakade skalle...

Nej, jag är nog fan lite brunstig. As usual... :P


image690

image691


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback