Här firar vi allt!

Snart jobb. Restaurangjobb.
Har laddat upp med rockfrukost deluxe. Kaffe, cigg och en treo. What else do you need?


Ikväll får jag manligt besök i form av lammkött från södern. Fast södern i det här fallet är inte speciellt exotiskt, utan det är en helt vanlig Röbäckstattare. Men det duger faktiskt för mig. :)


Sitter och spånar på årets kommande julfester. Verkar som att det blir en till helgen. Sen hade jag tänkt ordna lilla-julafton på måndag. Första julklapparna! :) Och sen 23/12 är det mosters tur. På julafton står jag för maten. Och dagen efter blir det kanske också firande? Och ja, imorrn kväll hade jag tänkt att jag och toy ska ha en egen liten privat fest. Hihi... ;P
So, let's see...hur många fester blev det? Sex stycken va? Det är bra. Man kan nästan tro att vi firar att ramadan är slut, men i själva verkat har jag svullat hela december(och november).
Och på tal om det, har fått upplysningar av min libanesiske vän att det muslimska nyåret är nån gång i januari och att jag tydligen bara måste fira det då. Inte mig emot! Jag tror att jag ska börja fira alla olika religioner och kulturers högtider. Helt perfekt ju! För vem gillar inte fester? ;D


Nej, nu måste jag dra.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Niklasmaryam

Keep the good works comming.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback