Hårproblem

För tillfället är mitt hår statiskt, platt och livlöst. Dessutom känns det fett redan efter en dag.
Jag kan överdosera mitt balsam hur mycket som helst, men trots det är det lika statiskt. Och med allt balsam så blir ju håret platt och fett fortare.

Nej, jag hatar verkligen den svenska vintern. Den är oerhört dum med håret!


Finns det någon som har bra tips på vad man ska göra åt det här problemet?
Det ska kanske tilläggas att jag verkligen inte har fint, tunnt och typiskt "skandinaviskt" hår. Har snarare en överdos av hästtagel. :P Med andra ord funkar förmodligen inte tips för typiskt skandinavist hår. Men alla tips är självklart välkomna och värda att testas!



image689

Önskad effekt?


Kommentarer
Postat av: Teresa

vet inte...du kanske inte har lockigt hår, men det kan nog funka ändå.
http://lockig.se/vacker-utan-schampo.html

Postat av: Mahjong Games

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2010-01-11 @ 14:55:03
URL: http://mahjong-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback