Idag är det söndag

Det blir middag hos pappa ikväll istället. Det hanns inte med igår. Och kanske var det lika bra då jag ändå mådde illa. Men nu är det mycket bättre! :)


Kvällen igår blev väldigt lugn. Brorsan var på besök ett tag. Vi lyssnade på Led Zeppelin och drack glögg. När han hade farit så började jag se nån skum engelsk film på SVT. De hade tema värsting igår och den där filmen hörde visst till det temat. Men jag somnade rätt fort och vaknade upp där strax innan tolv, och gick faktiskt och la mig då. Tidigaste kvällen på länge. Kanske tidigaste kvällen någonsin? :P


Nu ska jag snart sticka till jobbet. Eller bussen går så tidigit så jag ska förbi mormor och förhoppningsvis få i mig lite lunch först. Lika bra det. Istället för att slippa drägga runt i stan en timme innan jobbet.
Och jag hoppas verkligen att den där heta grabben kommer tillbaka idag, som han sa igår. Ibland utnyttjar jag mitt jobb som fan för att flirta. Hehe... ;)


Men nu måste jag fixa håret och sminka mig lite. Vill inte se ut som ett psykfall med blå påsar under ögonen och hår som svinto. Inte så bra pr kanske... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback