Jourkille sökes

Jag är grymt hungrig redan nu, men middagssällskapet kommer först fem. Får fuska med lite nougat och blodapelsiner. :P
Eller som igår, pistagenötter och blodapelsin. Yummie!

Har spenderat hela dagen hittils med att snacka skit. Det är nice. Men jag blir lite less på vissas sätt att bete sig bara. Kanske håller jag på att bli gammal och pryd. Jag vet inte. Nåt är det i alla fall.
Eller så har jag kommit förbi fjortisåldern, men det tror jag faktiskt inte. Kanske är det så att jag inte tål när andra människor är fjortis helt enkelt. Det är skillnad på att spela blåst och att vara det...

Jag känner cravings efter manligt sällskap. Och toy kommer tidigast imorrn. Vad göra? Någon som har jour? :P

Resa vill jag också. Långt bort. Eller nånstans. I so need that right now.


Kommentarer
Postat av: Emil

du har ju alltid mig. ;D

2007-12-09 @ 16:39:39
Postat av: L8

Ja, och det är ju förbannat tur! Synd bara att du ska bo så långt bort nuförtiden.. :(

Postat av: Emil

Äh, vem vill bo i boden hela sitt liv? ;)

2007-12-11 @ 00:47:47
Postat av: L8

Haha...so true! :P Umgås du fortfarande med Boden-folk eller är det bara brats som gäller nu för tiden? Eller rättare sagt, bor NÅN kvar i Boden? :P

2007-12-11 @ 10:01:30
URL: http://kamphund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback