Juldagen

Jag mår seriöst illa idag. Chokladen bidrar med sitt antar jag.
Däremot är jag grymt sugen på ostkrokar. Har varit det flera dagar nu. :S


Sov länge idag. Kanske för länge.
Men min familj och släkt är högljudda, så hela skallen känns som ett virrevarr, vilket gör mig jäkligt trött.
Började läsa min julklappsbok, Svensk Maffia igår kväll också. Och jag blev helt fast! Den handlar om organiserad brottslighet och gäng i Sverige. Jag har i princip alltid intresserat mig för kriminologi och sånt, så snacka om att jag blev hooked! Visste ni t.ex. att det finns organiserade gäng i vår lilla stad? Enligt boken finns det det i alla fall...


Nu lyssnar jag på min nya Gasolin-skiva och dricker kaffe. Sämre mornar har jag varit med om.
Och lite dansk musik har inget dött av. Haha...

Ska pyssla på lite här hemma idag. Läsa lite mer kanske. Och sen vid tre ska jag på middag hos pappa. Blir det julmat dör jag fan. Usch vad jag ogillar julmat!





Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag har ätit för mycket choklad haha.

Postat av: L8

Då är vi två, haha... :P

2007-12-25 @ 12:39:56
URL: http://kamphund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback