Killar är svin? Ha!

Sitter med färg i håret. Blev för less på den gråbruna utväxten och bristen på glans, så jag var tvungen att fixa det redan nu, även fast jag hade tänkt vänta ett tag.
Men som de som känner mig förmodligen vet så är hår min största nojja, både när det gäller mig själv och andra. Beskriver i princip alltid folk genom att säga hur de ser ut i håret, och killar som håller på att bli och har blivit tunnhåriga(utan attt raka av sig allt hår) är bland det mest avtändande jag vet.
Tragiskt men sant.
Därför blev jag också jävligt rädd att jag bara behövde en tub färg idag. Håller jag på att bli skallig eller vad?
I och för sig så innehåller just de där tuberna jävligt mycket färg, och jag behövde ju bara vara noga med utväxten. Men ändå... :S


Saknar toy och lyssnar på
Bruce. Jag saknar honom så mycket just nu att jag ska vara en hemsk människa. Behöver ett substitut. Ett substitut i form av exet M. Han kommer över och kollar på film med mig snart.
Jag vet, jag är en helt horribel människa. Bränn mig på bål om ni vill!
Men nu är det så att jag och toy inte har några commitments. Vi får träffa vilka vi vill, när vi vill. Men att det sen råkar vara ett ex, det behöver han nödvändigtvis inte veta. Inte heller att jag umgås med hans brorsas kompis brorsa heller. Eller att jag har dejtat honom...

Nej, fy fan vilken hemsk människa jag är!
Och vem är det som påstår att killar beter sig som svin och kommer undan med det? Den största myten ever typ. I alla fall så verkar det så när jag har snackat med mina tjejkompisar...


"Oh, baby this town rips the bones from your back
It's a death trap, it's a suicide rap
We gotta get out while we're young
Cause tramps like us, baby we were born to run"

Kommentarer
Postat av: hanni

Kolla gärna in den nya bloggen om kändisar & skvaller! :) Du lär inte bli besviken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback