Killar som kan uppvakta på rätt sätt...

Tydligen kan tjejer göra flera saker samtidigt. Men han man motorik och koordination som en stupfull gris så har man. Jag är en av dem.

Men ikväll gick det bra. Jag lyckades koka gröt, bada fötterna, fila naglarna, dricka glögg, röka, prata i telefon och lyssa på musik samtidigt. Det ni!
Ibland överträffar jag mig själv. And I like it!

Efter allt det kröp jag ihop i soffan i min siden-morgonrock och med nytvättat väldoftande hår, med tända ljus på bordet, Alfie på tvn(igen!?) och fortsatte med tånaglarna.
Då ringer det på dörren.
J fortsätter att "uppvakta" med mat. Hans specialitet. Idag var det kyckling på menyn. Och killar, en sak ska ni veta, bjuder ni på libanesiskt, italienskt eller nordafrikanskt, då faller jag.  Han kan sin sak den där J...
Fick fotmassage också. Ett extra plus i kanten.

Såg klart filmen, lyssnade på skön musik och nu sitter jag här.
Skulle lägga mig och sova tidigt ikväll.
Ha! Vem försöker jag lura?
Det funkar som vanligt aldrig.

Men jag har haft en soft och mysig lördagskväll. Sånt uppskattas!
Hörde att grannen hade fest, och jag var inte ett dugg sugen att festa själv. Vad händer med mig? Förmodligen beror det på att december är den tyngsta månaden, rent yrkesmässigt. Ha aldrig ett serviceyrke under december, det är mitt hetaste tips just nu!


"Maybe there is a God above
But all I've ever learned from love
was how to shoot somebody who outdrew you
"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback