Klicka bort samtal från polisen

Sitter och väntar på att polisen ska ringa.
Undra hur många förhör jag varit på/haft per telefon? Jag börjar tappa räkningen...
Men det är ändå skumt, för jag blir lika nervös och skakis för varje gång.
Samma sak när jag tog fast den där tjejen som snattade idag. Jag blir grymt nervös och börjar typ skaka. Sa det till och med till henne. Haha...
Men vissa på jobbet tycker att man ska vara hårdare och otrevlig mot dem, men det är inte riktigt min stil. Då käftar det bara tillbaka, och det är liksom ett snatteri...inget mord. Get over it!

Eller polisen har ju redan ringt, men då satt jag på bussen och ville inte svara där, så jag klickade bort samtalet.
Får man klicka bort polisen?
Jag gjorde det i alla fall...

Nu ska jag diska och laga middag, entrecote med rödvinssås och potatiskroketter.
Mums!
Kanske ska jag våga mig på att dricka lite vin också?
Jag borde ju försöka lära mig nån gång... :S
Men i värsta fall har jag ju annat alkoholhaltigt i kylen.

Kommentarer
Postat av: Odinana

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback