Lite shoppat och mycket sång

Nyss kommit hem från en sväng på stan och en visit hos mamma.
Hämtade ut biljetterna till morgondagens match samt shoppade lite glitter till granen(den såg alldeles för svennig ut!), de sista kompletterande julklapparna och en jättefin guldlykta på Indiska.
Jag vet att jag egentligen inte borde handla alls, för jag är seriöst fattig på riktigt nu, men jag har spanat den där lyktan jättelänge och nu när de hade 20% på all inredning så var jag tvungen att slå till. Den passar ypperligt på min sideboard/bokhylla i sovrummet. Behövde liksom någor högt på ena sidan av den för att ge lite jämnvikt mot det andra, eller ja, den var fin och fyller sin funktion helt enkelt. :)


image684

Min nya lykta, drygt en halvmeter hög


Nu ska jag duscha, sätta upp glittret, diska och sen laga till min entrecote och mysa i soffan framför Alfie. Sen ikväll blir det Idol-finalen(trots att jag faktiskt slutat se programmet nu) följt av Singstar. Blir nog skoj det! :)

Kommentarer
Postat av: Viljarkaja

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback