Livet som arbetslös

Som sagt, imorrn är min första arbetslösa dag, på riktigt.

Planerna för dagen är följande:

¤ Fylla i och skicka in kassakort
¤ Posta en räkning
¤ Köpa sista(?) julklappen
¤ Skriva julkort
¤ Tona mitt dassiga hår
¤ Diska
¤ Söka jobb

Dvs, om de inte ringer från jobbet...

Är inte livet som arbetslös roligare?
Är det inte då man ska passa på att göra saker?


Hade egentligen tänkt åka till Umeå, men det verkar som att Umeå kommer hit igen istället. Lika bra kanske, det blir billigare för mig så. :P
Och vore jag inte så jävla fattig så skulle jag fan köpa och laga till en riktigt god middag. Men det här måste bli en nudel-månad. December som nudel-månad? Det är fucking katastrof!
Men har man bara tillräckligt med glögg hemma så funkar det! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback