Mat hit och mat dit

Idag har jag träffat "mycket" släkt kom jag fram till. Mamma, brorsan, mormor och farmor. Okej, inte så många då kanske. Men fler än vanligt i alla fall. :P
Fika hos mormor på förmiddagen och sen middag hos farmor. Bra, då "tjänade" jag lite mer pengar idag också.

Fast jag köpte faktiskt två skivor underbart fin entrecote som ska tillagas med rödvinssås och nån god potatis(dvs inte kokt) imorrn. Var så sugen att jag inte kunde motstå, trots min nudel-månad...

Imorrn är det en speciell dag. Just so you know.
Inte därför det ska käkas entrcote kanske men...

Och jag blev lättad idag. Väääldrig lättad.

Kommentarer
Postat av: Sogblog

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback