Med fetaste guldflinet och värsta bling-blinget

Sov visst lite för länge idag. Steg upp först vid 10.30. Men är man arbetslös så är man! ;P

Har i alla fall fått tummen ur och ringt tandläkaren angående min tand som de fuckat up genom att laga den. Hatar den där jävla plasten de använder. Det blir typ aldrig bra! Ska fan fråga om jag inte kan få en guldtand istället. :P Det vore faktiskt lite coolt, för det är typ en tand som syns om man ler, men inte annars. Ett lite diskret guldflin skulle det vara i så fall. Fett nice!
Blev så inspirerad av en muslimsk kvinna som handlade av mig för ett tag sedan. Hon hade tre guldtänder på ena sidan. Riktigt coolt. Värsta gangstern! ;P
Annars är jag rädd att det blir
den här versionen... :S


Vet ni en sak. Jag har varit riktigt duktig. Jag har inte varit och fikat ute på säkert två veckor. Eller ja, när vi var i Umeå var nog sist, och det är nästan två veckor sen. Och en kopp kaffe på Coop...men det räknas liksom inte.
När hände det sist att jag var så duktig liksom?
Däremot är jag rädd att det blir en tur till Waynes idag... ;S
För palla att vara hemma hela dagen? Skulle inte tro det va...

Men kanske borde jag försöka få på mig kläder och göra något vettigt nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback