Mellandagsrea

Nu funkar äntligen mitt trådlösa internet. Skööönt!
Dessvärre är jag rädd att jag kommer att bo framför datorn ännu mer nu. ;S


Arbetsdagen blev som jag trodde, riktigt jävla jobbig. Just nu hatar jag människor!
Speciellt jobbiga kunder. Haha...
Men, men...det är mitt jobb att stå där och se glad ut och vara trevlig. Det är ju det som jag får betalt för så...


Har en pannkaka i ugnen som jag väntar på att den ska bli klar.
Är sjukt hungrig!
Fast mest har jag ont i axlarna, nacken och skallen. Det är kundernas fel. God damn it!


Vi får se vad som händer sen.
Antingen däckar jag i soffan eller så besöker jag mamma en stund. Saknar lille Timo och behöver avreagera mig lite.
Men, vi får se...
Just nu är det pannkaka som gäller!

Kommentarer
Postat av: Henrikadine

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback