Min önskelista

Jag försöka skriva en önskelista, men det går inte så bra.

Jag vill ha massor av saker, men jag kommer inte ihåg vad det är...
Kommer bara ihåg halvtråkiga och "nödvändiga" saker. Ingen lyx alls. Fan vad tråkig jag är!
Inte ens en resa har jag önskat mig. Vad har tagit åt mig?
Fast å andra sidan...en gång önskade jag mig en resa till Boden. DET är tragik på högsta nivå! Men i det fallet antar jag att det hade med vissa heta pojkar att göra. ;P
Ingen platta har jag önskat mig heller, men däremot böcker. Och ett rosa PS2(hallå, varför ska man ha ett PS3 när det inte finns i rosa?). Jag håller på att bli en dålig människa...det märks. En riktig tönt!


image671 image672

Märks det vad jag har för bok(och film)smak? :P
Eller vad som intresserar mig överhuvudtaget kanske...

image673image676

Och lite mer tjejiga saker då. Dior Night Dust och ett rosa PS2.

Kommentarer
Postat av: Charming man!

Jul eller midsommar?

Postat av: Sveinmathilda

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2009-08-25 @ 08:14:49
URL: http://sveinmathilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback