Mini-julfest, fika och sånt

Det gick riktigt fort att baka stjärnorna. Och goda blev de! De bästa jag någonsin bakat tror jag. :)

Nu går jag mest runt och degar med mitt skitiga hår och osminkade nuna. Behöver jag tillägga att det inte är någon het syn?
Men jag ska åtgärda det. Först ska jag bara dammsuga, bädda och städa badrummet. Får besök ikväll. Ska ha en mini-julfest. Bara byta nån julklapp, dricka lite glögg och kanske se en film eller spela nåt spel. Inget särskilt med andra ord.

Ska hinna med att laga mig lite mat och fika med Matilda först också. För jag klarar typ inte av att bara vara hemma en hel dag. Får jag inte komma ut bland folk, gå på stan eller nåt så blir jag tokig. Tråkigt men sant?
Men fika och skvaller är alltid kul. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback