My new life as a slacker

Varför kan jag aldrig lägga mig och sova i tid?
Sov till elva idag med...inte bra! Jag som alltid brukar vara uppe före nio typ.
Men, men...bara att gilla läget. Jag är en slacker på heltid. :/


Hade tänkt åka till stan idag med. Som vanligt.
Men vad ska man annars hitta på när man är ledig? Speciellt då lägenheten är städad och julpyntad. I really don't know... :/
Ska i och för sig baka mer saffranskaka, men det tar ju inte hela dagen.
Tänkte faktiskt gå på biblioteket. Inte varje dag(eller år?) jag är där. Men jag är faktiskt sugen på att läsa. Om jag läste kanske jag inte skulle sitta uppe halva natten vid datorn. Eller?
Sen tänkte jag köpa pitabröd(the real stuff), ingredienser till sås och lite fräscha grönsaker och kanske fixa kebab till middag. Mums! Är grymt sugen på det faktiskt.
Ja,och nya hyacinter behövs också...då mina redan blommat ut. Haha... :P


Förövrigt så är det Nobeldagen idag, och två veckor kvar till julafton. Då är man väl värd att fira med lite kebab va? ;)

Kommentarer
Postat av: Jonna

man är ALLTID värd å fira med kebab :D

Postat av: Natalie

Hoppas du får en bra dag =)

2007-12-10 @ 12:02:53
URL: http://ntm89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback